Laatste berichtje voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen - WaarBenJij.nu Laatste berichtje voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje voor vertrek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marleen

09 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Dit is dan officieel de laatste dag hier in Montenegro. Morgen vertrekken we naar huis met onze laatste gasten. Jammer, maar het is nu echt uitgestorven hier dus het wordt tijd om te gaan.

Deze laatste week was heerlijk rustig. Ik heb zelfs nog de laatste excursie mogen doen. Die had ik nog niet gedaan en tis nog wel de mooiste! Naar de Tara Canyon in het noorden, in het Nationaal Park van Durmitor, via de Moraçakloof. En deze week hebben we toch nog even het zonnetje gezien :) de weken daarvoor was het niets meer dan regen, regen en kou.

Verder heb ik het superdruk gehad met allerlei groepen van de bond van de gepensioneerden...van sommige groepen was ik heel blij als ze weer naar huis gingen en andere waren toch best wel gezellig.

En we hebben ook het concert van Madonna achter de rug. Dat was toch wel heel leuk. Alleen, koud dat het was! Aan de Adriatische zee, op het strand, in de buitenlucht.. en superdruk ook. 70.000 man in het kleine Budva. Je kan je misschien wel voorstellen hoe het verliep: in 1 woord chaotisch. Vooral de terugweg eigenlijk. Er waren bussen op pad maar iedereen wilde daar in, dus het was vechten om een plaatsje. Bij ons niet gelukt helaas. Na een uur te wachten op de volgende bus (die vast stond in de file) zijn we maar gaan wandelen. Mooi wandeling van 1,5 uur midden in de nacht en we hadden al de hele avond op onze voeten gestaan dus we waren echt moe toen we thuis kwamen. Zoveel mensen dat er waren uit alle omliggende landen maar ook vooral Rusland. Die kwamen speciaal hier naar toe voor het concert, VIP plaatsen van 200 euro, 1 nachtje blijven en weer terug. Die hebben echt geld teveel.

Het moeilijkste is altijd gedag zeggen tegen iedereen hier. John onze verantwoordelijke heeft ons al mee uit eten genomen en verder maken we maar veel foto's met iedereen!
Toch ben ik ook weer blij om naar huis te gaan, tis lang genoeg geweest, maar ik zou het zo weer over doen.

Ik zal nog wat laatste foto's erbij doen. Tot snel!

XxX

  • 09 Oktober 2008 - 16:17

    Henk En Saskia:

    Jeetje wat is de tijd gevlogen! Mooie foto's! Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel is: lekker naar huis willen maar ook moeilijk afscheid nemen! Goede reis! Wij gaan zaterdag weer voor een weekje naar ons geliefd Frankrijk (Dordogne). Ze zeggen dat het mooi weer wordt... daar gaan we dan maar lekker van genieten!
    Hopen je gauw weer eens te zien! Liefs van ons

  • 10 Oktober 2008 - 18:34

    Yvonne:

    Hoi Marleen,
    wat een prachtig gebied waar je in zat, begrijpelijk dat je met gemengde gevoelens afscheid neemt. Heel leuke foto's. We zijn blij je weer in ons midden te verwelkomen. Ik hoop dat je een fijne reis hebt gehad. Een gezellig weekend met de familie hopelijk tot spoedig.

    Groetjes,

    Yv

  • 14 Oktober 2008 - 06:57

    Truus Schenkhuizen:

    En nu ben je alweer thuis! Daar mijn nekhernia (incl. migraine-aanvallen) mij de laatste maand nogal parten speelt, zit ik nauwelijks meer achter de computer vandaar nu pas mijn berichtje.
    Ik heb zo het idee dat deze stage minder leuk was als Afrika... Maar de foto's zijn schitterend en een concert van Madonna aan het strand met als toegift naar huis lopen als je al helemaal kapot zit is natuurlijk wel iets om aan je toekomstige kleinkinderen te vertellen (haha).
    Nou meid, ik hoop dat je dit nog leest. Ik kan het natuurlijk ook even kopiëren en naar je emailen...

    Dikke knuffel en oh ja, de vriendjesdag van 20 september was enig! Jammer dat de vrouwen Koen er niet bij konden zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marleen

Onderzoek voor de Stichting It's Your Turn in Senegal

Actief sinds 23 Juli 2006
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 35070

Voorgaande reizen:

16 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Onderzoek in Senegal

04 Juli 2008 - 10 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: