Eerste 'echte' werkweek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen - WaarBenJij.nu Eerste 'echte' werkweek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen - WaarBenJij.nu

Eerste 'echte' werkweek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marleen

17 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Mn vorige berichtje had ik op donderdag al getypt toen ik op excursie was in Kroatie, maar er was iets misgegaan met het plaatsen vandaar dat ie pas dinsdag erop kwam te staan. Ik heb ondertussen mn eerste werkweek achter de rug. Het is allemaal goedgegaan maar ik ben blij dat ik Karen als back-up heb! Eerste dag op de luchthaven was meteen vertraging van de vlucht, dus chagrijnige mensen... En mn eerste info ook gehad. 't Liep een beetje mis met de beamer en powerpoint presentatie, dus maar begonnen met uit mn hoofd te vertellen. Gelukkig was iemand uit t publiek erg handig met computers en loste hij het probleem op! Dus uiteindelijk is het allemaal goedgekomen, maar was eventjes stressen. Ik moet wel zeggen, de Belgen zijn echt leuk om als gast te hebben. De Nederlanders schijnen veel moeilijker te zijn. Om nog maar niet over de Fransen te spreken.

Heb mn eerste problemen ook moeten oplossen. Mensen komen echt met de raarste dingen aan..het lijkt wel of wij een soort moeder voor ze zijn :p

Jullie kunnen me trouwens 24/7 bereiken op dit nummer: 00382 69852430. Dit is mn werktelefoon waar ik altijd bereikbaar op moet zijn. Post kunnen jullie het beste sturen naar het kantoor van Thomas Cook in Duitsland, die sturen het dan door naar het kantoor hier in Montenegro. Het adres is:

Zielgebietsservice
t.a.v. Marleen Koen (Montenegro)
Thomas Cook platz 1
D - 61440 Oberursel

Het is alleen niet toegestaan om pakketjes op te sturen of allerlei andere dingen. Dus alleen kaartjes/brieven graag ;)

Groetjes XxX

  • 17 Juli 2008 - 16:26

    Truus Schenkhuizen:

    He Marleen,
    alleen al de taal die de Belgen spreken is veel en veel leuker om aan te horen dan van Nederlanders dus laat staan de rest....
    en tegen de fransen zeg je gewoon en niets meer dan dat: "pardon... pardon" en dan loop je langzaam maar zeker achteruit van ze vandaan; doen ze namelijk zelf ook!
    Net als alle anderen, ben ik natuurlijk ook heel benieuwd naar je foto's en vooral je outfit...
    Dikke knuffel, ook van Erik die met de dag beter wordt,
    Truus

  • 18 Juli 2008 - 20:39

    Nicole Van Dooren:

    heey die marleen,

    eindelijk is het dan zover he.. je mag zelf aan de slag voor thomas cook.. gelukkg ben je ergens geplaatst waar je heel graag naartoe wilde! Ik wens je echt heel veel plezier daar.. geniet van elke dag.. want voor je het weet is het alweer voorbij..
    ik zal je site bijhouden.. altijd leuk om te lezen hoe iedereen het vind..
    dikke kus nicole

  • 19 Juli 2008 - 01:02

    Saskia En Henk:

    Wat klinkt dat weer allemaal spannend! Hartstikke leuk! Als ik het stukje lees over "liever geen pakketjes" enzo krijg ik meteen de neiging om je een envelop te sturen met een vijl erin... Je weet maar nooit waarvoor je die kunt gebruiken! Wat denk je, komt die erdoor? Weet je wat.... Ik ga het gewoon proberen!Hihihi... Veel succes en we kijken uit naar je volgende bericht!
    Liefs en dikke knuffel,
    Henk en Sas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marleen

Onderzoek voor de Stichting It's Your Turn in Senegal

Actief sinds 23 Juli 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 35066

Voorgaande reizen:

16 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Onderzoek in Senegal

04 Juli 2008 - 10 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: