Nieuws uit Montenegro - Lenny Kravitz! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen - WaarBenJij.nu Nieuws uit Montenegro - Lenny Kravitz! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen - WaarBenJij.nu

Nieuws uit Montenegro - Lenny Kravitz!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marleen

18 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Ondertussen zit ik hier alweer 1,5 maand en ik vermaak me nog steeds goed! We hebben nu ook wat meer mensen leren kennen waarmee we regelmatig op stap gaan. Ik dacht dat het uitgaan hier maar saai was, maar het valt reuze mee. Er is een nieuwe hippe tent vlak naast het hotel waar we nu dus elke week naar toe gaan en verder zijn er ook veel gezellige barretjes.

5 augustus was Lenny Kravitz hier nog dus daar zijn we uiteraard naar toe geweest. Wanneer krijg je nou nog een x de kans om naar zo’n concert te gaan voor 15€?! Het kostte wel wat tijd om er te komen... het vertrek deden we al een uur over, op zoek naar een taxi die er niet was. Bovendien stond er een enorme file aangezien er maar 1 weg is om er te komen. Uiteindelijk wilde iemand van de receptie ons wel afzetten, maar halverwege zijn we uitgestapt en gaan lopen. Wat maar goed was ook, want anders hadden we het halve concert gemist. Het concert was helemaal super! Nu wachten we op het volgende concert, eind september, van Madonna.

Op het werk gaat het ook allemaal wel prima. We hebben onze eerste grote vertraging gehad op de luchthaven… 7 uur hebben we daar gezeten! Maar stel je voor: kleinste luchthaven die je ooit gezien hebt, 1 mini shop en een bar met 1 soort sandwich. Afzien dus, omdat de handling agencies op de luchthaven van Brussel zonodig moesten staken. Het viel gelukkig nog mee hoe onze gasten erop reageerden. Op een gegeven moment hadden een paar mensen een groep gevormd en gezegd dat ze naar het hotel terug wilden, maar helaas niet mogelijk. Dus beetje gezeur van de mensen, maar verder ging het wel.
De laatste tijd hadden we veel Franse gasten, dus ik verveelde me dood. Geef mij maar een groep van 80 Vlamingen dan heb ik tenminste iets te doen. Zo af en toe komen ze dan naar mij en met een combinatie van Frans, Duits, Nederlands en Engels lukt het communiceren meestal wel. :p

Op onze enige vrije dag liggen we meestal op het strand, maar echt bruin zijn we nog steeds niet! Aan het weer ligt het niet, tis nog altijd supermooi weer, maar als we af en toe een paar uurtjes vrij zijn, liggen we liever in ons bed om een beetje bij te slapen ;)

Binnenkort komen er grote groepen, dus dan ga ik het denk ik superdruk krijgen. Heb ik eindelijk weer wat te doen tijdens de bezoektijden :)

Wordt vervolgd…



  • 18 Augustus 2008 - 14:12

    Rachel:

    Jeetje €15,-?!?!?!?! Das echt tien keer niks voor Lenny Kravits ;)

    Mooi dat je je nog steeds goed vermaakt daar! We missen je wel hoor, in huis ;)

    (K)

  • 18 Augustus 2008 - 20:19

    Linda:

    Heey Marleen!
    Ik moest laatst idd nog aan jou denken met die stakingen in Brussel....gelukkig bleef het ook bij 1 dag he!

    Leuk dat Lenny daar ging optreden. Die heeft zulke lekkere muziek! Welke nummers heeft hij allemaal gezongen?

    Su6 met de grote delegatie van de belgen!hahah...Ik ga deze week trouwens naar Brugge, lang verwachte citytrip vindt nu eindelijk plaats...x Linda

  • 19 Augustus 2008 - 07:54

    Milene:

    Ja, Marleen. Waar was je afgelopen BBQ? (zie bericht Rachel) Wij vermaken ons gelukkig ook nog wel. Veel werken... Gelukkig heb ik over twee dagen vakantie. Eindelijk!

  • 19 Augustus 2008 - 09:41

    Renate:

    Hee, leuk weer van je te horen! Klinkt allemaal weer heerlijk je verblijf daar! Geniet er lekker van tussen het werken door!! X!

  • 19 Augustus 2008 - 12:43

    Lie:

    Hi meiske,

    goed bezig daar! Ik heb Lenny gezien bij Rockin' Park en heb keihard staan genieten, jij ook? Geniet nog maar ff van de rust, haha, want straks begint het echte werk! Blijf genieten he.

    Liefs, Annelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marleen

Onderzoek voor de Stichting It's Your Turn in Senegal

Actief sinds 23 Juli 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 35069

Voorgaande reizen:

16 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Onderzoek in Senegal

04 Juli 2008 - 10 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: